fredag 3 april 2009

Vackraste dagen!!


Vilken underbar dag! Solen har verkligen visat sitt rätta jag idag. T.o.m så jag råkade somna på altanen. Som tur var det inte länge att man fick någon brännskada. Men ett rött ansikte skadar ju aldrig.. :)
Bye the way.. kom på att jag ska bleka mina tänder med metoden Zoom den 17:e april. Ärligt? Det borde väl passa till ett rött ansikte.. polkagris..!?!?

Tog en runda på stan för att byta skor. Köpte ett par fina "jesus" sandaler fast med klack i brunt med oranga stänk i igår. Men efter mkt funderande så valde jag ändå svart. Det går ju till allt. Meeen brunt är ju så fint till sommaren och till vita, ljusa kläder... Ibland önskar man att man kunde köpa båda... jaja, önsketänkande.


Åh, nu kom jag på en sak. Vad är det för dag idag? Fredag den 3 april.. alltså snart 2 månader sedan var det Alla Hjärtans Dag.. En liten pik till sambon måste jag göra när jag nu har börjat att blogga. Har fortfarande inte fått min lilla present. Den ligger i hans skåp på jobbet.. Där ligger den ju j-vligt bra! ;)


Nu står barnen här givetvis och undrar vad jag håller på med. Står som hökar över en. Lutar över axeln. Dansar lite.. snörvlar.. hostar.. harklar sig... ja allt för att reta en lite till.. hehe. Hoppsan nu fick man t.o.m lite massage utav den minsta. Hon vet vad som krävs när man sitter så många timmar framför en dator. Undrar om jag kan hyra in henne på jobbet? Får man inte avdrag för friskvård på jobbet? Hehe.. ska försöka att övertala "chefen".
Tillbaka till de vanliga sysslorna igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar